Gwarancja
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu gwarancji , jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
- Przedmiot reklamacji musi zostać dostarczony czysty i bezpiecznie zapakowany na czas transportu. Wszelkie uszkodzenia i oznaki użytkowania wykraczające poza zwykłe zużycie muszą być dokładnie wskazane i oznaczone przez Klienta w celu uniknięcia ewentualnych roszczeń z tego tytułu po zakończeniu procesu reklamacji.
- Sprzedawca sporządza we własnym zakresie protokół przyjęcia towaru oraz kartę reklamacyjną towaru oddanego dostarczonego przez Kupującego. Na życzenie Klienta protokół szczegółowy oraz historia reklamacji może zostać przesłana Kupującemu.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu gwarancji, w przypadku sprzedaży konsumenckiej, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Rok w przypadku firm i przedsiębiorców. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.
- Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację konsumencką ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
- Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi będącemu konsumentem odpowiedzi.
- Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
- Sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy sprzedanej zgodnie z art. 558