Gwarancja

 
  1. Klient, który wykonuje uprawnienia  z tytułu gwarancji , jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres  Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia  pokrywa Sprzedawca.
  2. Przedmiot reklamacji musi zostać dostarczony czysty i bezpiecznie zapakowany na czas transportu. Wszelkie uszkodzenia i oznaki użytkowania wykraczające poza zwykłe zużycie muszą być dokładnie wskazane i oznaczone przez Klienta w celu uniknięcia ewentualnych roszczeń z tego tytułu po zakończeniu procesu reklamacji.
  3. Sprzedawca sporządza we własnym zakresie protokół przyjęcia towaru oraz kartę reklamacyjną towaru oddanego dostarczonego przez Kupującego. Na życzenie Klienta protokół szczegółowy oraz historia reklamacji może zostać przesłana Kupującemu. 
  4. Sprzedawca  odpowiada z tytułu gwarancji, w przypadku sprzedaży konsumenckiej, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Rok w przypadku firm i przedsiębiorców. Roszczenie  o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się  z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem  terminu określonego w zdaniu pierwszym.
  5. Wszelkie  reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient  może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca  w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację konsumencką ustosunkuje  się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy  sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  7. Klient  może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług  nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.   W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego  problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14  dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi będącemu konsumentem odpowiedzi.
  8. Sprzedawca  nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa  w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów  konsumenckich.
  9.  Sprzedawca  nie odpowiada za wady rzeczy sprzedanej zgodnie z art. 558
  • 100%Chef
  • Abert
  • AdHoc
  • Alfi
  • Alligator
  • Arcos
  • Arredamenti
  • ArteLegno
  • Ballarini
  • Bareq
  • BLACK+BLUM
  • BLIM PLUS
  • BODUM
  • Bohemia
  • CAMBRO
  • Cereria MOLLA
  • ChefChoice
  • COOL GEAR
  • CrushGrind
  • DeBuyer
  • Del&Ben
  • Demeyere
  • DROSSELMEYER
  • Dualit
  • Eternum
  • Fissler
  • Friesland
  • Garnier Thiebaut
  • GEFU
  • GENSE
  • GHIDINI
  • Gi Metal Amica Italy
  • GOEBEL
  • Healthy Plan By Ann
  • IMPERIA
  • Jamie Oliver
  • Jenaer Glas
  • Joseph Joseph
  • Kaiser
  • Kasumi
  • KILNER
  • KYOCERA
  • La Porcellana Bianca
  • LADELLE
  • LEGNOART
  • LEONARDO
  • Libbey
  • MASON CASH
  • MEPRA
  • Mery
  • MICROPLANE
  • Miyabi
  • MONBENTO
  • MONETA
  • Morten & Larsen
  • OXO
  • Patisse
  • PAVONI
  • Peugeot
  • PRICE & KENSINGTON
  • Prouna
  • RAK
  • Rayen
  • Revol
  • Riess
  • Rituali Dimestici
  • ROBUR
  • ROESLE
  • Rose&Tulipani
  • Schott Zwiesel
  • Schulte-Ufer
  • Silit
  • SKEPPSHULT
  • Staub
  • Terre d'Oc
  • TG HOME
  • Tomgast
  • Tramontina
  • TYPHOON
  • Umbra
  • VELLUTIER
  • VERLO
  • Villeroy & Boch
  • WECK
  • Weimar Porzellan
  • Wesco
  • WMF
  • Woodwick
  • WUSTHOF
  • Zak!designs
  • ZipTop
  • Zwilling

Lubisz ciasteczka? Kontynuowanie przeglądania oferty sklepu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na ich użycie. Więcej informacji oraz instrukcje dotyczące konfiguracji przeglądarki internetowej znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Polityka prywatności

Zamknij

Zostaw number oddzwonimy